اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 10087

پیوند ها

سلسله یادداشت هایی با موضوع قطعنامه (4): از کاسه زهر تا کاسه شهد


♦شاید در ظاهر از ۶۷ تا ۹۷ سی سال فاصله باشد اما آنچنان تقریبی بین برخی ارزش‌ها در طول این سی سال وجود دارد که گویی اصلا فاصله زمانی وجود ندارد؛ آرمان‌های ملت ایران از آن جمله‌اند.
۶۷، سال پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام خمینی (ره) و یکسال پس از فاجعه آسمانی شدن زائران بیت‌الله الحرام از سرزمین حجاز است. امام قطعنامه را با برملایی جنایات و خباثت‌های امریکا و سعودی، این دو دوست دیرینه، آغاز می‌کند و آنچنان به بیان حقایق آشکار از پلیدی های جنس امریکایی، سعودی و صهیونیستی می‌پردازد که هر انسان حق‌طلبی عرصه را تنگ بر #استکبار و در جهت شکوفایی #حق می‌بیند.

بی‌هوا نیست که معتقدیم سیاست ما عین دیانت ماست، موکدش این سخن امام خمینی (ره) در تبیین فسلفه چرایی #حج به عنوان با شکوه‌ترین نمود بیرونی مسلمانان جهان است که بر #اصل_برائت از کفار تاکید می‌ورزد. سپس در ادامه‌ی اصول اساسی اسلام که برای مسلمانان حیات‌بخش و برای کفار و مستکبران همچون حکم قتل است، می‌فرمایند: "ما درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد #صهیونیسم، #سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم".
در همین جهت این روزها هم امام خامنه‌ای (حفظه الله) بیان می‌دارند که: "ملت عاشق مبارزه با اسرائیل است".

♦سال ۶۷ اسلحه به دست از #آرمان هایمان، از مرزهای وطن و ناموس خود دفاع کردیم، حال نیز علاوه بر گستراندن مرزهای عشق و ایمان تا فراسوی مرزهای جغرافیایی، در عرصه‌های دیگر نیز همچون موشکی و هسته‌ای مشت‌های سهمگین‌تری بر دهان همان استکبار قدیم می‌کوبیم؛ همان استکباری که هم‌اکنون با جوانی و سرزندگی انقلاب اسلامی، دیگر پیر و فرتوت گشته است. کما اینکه از همان زمان امام مهربان ملت بر " #مبارزه_علمی_و_عملی جوانان با دشمن" اشاره کردند و در جای دیگری "سربازان امروز ایران را نوزادان در گهواره‌های انقلاب" خواندند؛ حال ثمره آنان را با مقایسه جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رتبه‌بندی‌های مختلف در جامعه جهانی به وضوح می‌توان دریافت

از دیگر مسائلی که در کلام امام همام جایگاه با اهمیتی داشت " #نفی_مستکبرین و #کمک_به_مستضعفین و محرومان و مظلومان عالم" و " #مبارزه_دائمی با استکبار" است که اکنون در بیان شیرمردان عرصه نظامی ایران زمین اینگونه آمده‌است که "فرماندهان بلندپایه ما، داعیه‌دار نابودی اسرائیل" هستند و امروز هم اماممان یادآور می‌شود که "مسئله فلسطین، مسئله روز جهان اسلام است".

بنابراین محال است که آن نهالی را که با خون هزاران جوان آبیاری شده رها کنیم یا آرمانش را فراموش کنیم، هرگز.
مگر اینکه به نص قرآن کریم تا هنگامی که کفار به ندای حق لبیک گویند. چرا که "ما به دنبال برافراشتن پرچم لااله‌الاالله در قله‌های باور و ایمان در سرتاسر گیتی هستیم".

در این بین نباید غافل شد از اینکه در این راه باید دستان یکدیگر، سایر مسلمانان و تمام آزادی‌خواهان و حق‌گرایان جهان را بفشاریم تا به نصر و فتح نهایی که از آن حق است نیل یابیم.
امام خمینی (ره) در بیانی گهر بار در بیان ریشه اصلی پذیرش قطعنامه و نوشیدن آن جام زهر بیان کردند: "رمز قوت آن روز، همدلی و هماهنگی و دلیل ضعف امروز، ناهماهنگی و عدم انسجام است". پس شاهراه موفقیت "وحدت" است تا بتوانیم در مراقبت از آن کاسه زهر که هم‌اکنون کاسه‌ای پر از شهد و شیرینی است، کامیاب شویم

"ان‌شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم‌ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد" در حالیکه نماز را به جماعت مهدی فاطمه(عج) در قدس اقامه می‌کنیم. تمام سختی‌های راه پر پیچ‌وخم انقلاب را به تمنای وصال یار به جان می‌خریم تا فرمان صاحب امر و نائب عزیزش را لبیک گفته باشیم

کاری از دوست عزیزم آقا سجاد گلچین

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 82

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "افسرجوان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما