اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 9857

پیوند ها

سلسله یادداشت هایی با موضوع قطعنامه (1): جنگ تمام شد اما #مبارزه همچنان ادامه دارد



۲۷ تیر ماه ۶۷ غروب غم انگیز جنگ بود و البته شبی دل انگیز برای آنهایی که به اعتقادشان رزمنده ها از جنگ خسته اند. برای اینان صبح فردا طلوع دل انگیز صلح بود و تمام شدن خرابی ها و ویرانی ها! هم آنانی که از سال سوم جنگ پایشان را در یک کفش کرده بودند که الا و بلا باید جنگ تمام شود! مردم از جنگ #خسته شده اند!
و اما آن غروب غم انگیز که شاید برای همیشه خستگی جنگ را در تن رزمندگانی که #هستی_به_دست می جنگیدند و مبارزه می‌کردند باقی گذاشت. همان ها که درک کرده بودند جنگ ما جنگ عقیده است و لذا می بایست تا نابودی کامل کفر و استکبار راست قامتانه مبارزه کرد.

#جام_زهر را به امام نوشاندند و حالا زمان آن بود که این زهر مهلک حرف ها و داغ هایی که چندین سال در سینه ماند بود را برملا کند:
"خدا می‌داند که اگر نبود انگیزه‌ای که همه ما و عزت و اعتبار ما باید در مسیر مصلحت اسلام و مسلمین #قربانی شود، هرگز راضی به این عمل نمی‌بودم و مرگ و شهادت برایم گواراتر بود؛ قبول این مسئله برای من، از #زهر کشنده‌‏تر است؛ ولی راضی به رضای خدایم و برای رضایت او، این جرعه را نوشیدم. در شرایط کنونی، آن چه موجب این امر شد، تکلیف الهی ‏ام بود. شما می‏دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا #آخرین_قطره_خون و #آخرین_نفس بجنگم؛ اما تصمیم امروز، فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او، از هر آن‌چه گفتم، گذشته و اگر آبرویی داشتم، با خدا معامله کرده ‏ام..."

گوش عده ای #خط_مقدم_دیده برای شنیدن این جملات که "ما در جنگ انقابمان را به جهان صادر کردیم؛ ما در جنگ یاد گرفتیم که روی پای خودمان بایستیم؛ ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت را شکستیم" کر شد و همان جا بود که گفتند پوتین هایتان را خارج از شهر درآورید و وارد شهر شوید. جنگ تمام شده و روزگار، روزگار #توسعه_اقتصادی و #ژاپن_اسلامیست!

#از_خط_مقدم_برگردانده_شده ها اما حال و روزشان این نبود. عذری هم نداشتند. آنها از ده و روستا و شهرهای کوچک و بزرگ آمده بودند برای نابودی #تمام_کفر نه فقط صدام! از خط مقدم برگردانده شده ها اما گوششان شنوا شد و دل هایشان مثل همیشه صفای شب عملیات گرفت و عزم شان جزم شد برای اجرای یک #عملیات_بزرگ. همان عملیاتی که امام به تنهایی رمز شناسایی اش را گفته بود ..." تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با #انتقام_از_آمریکا و #آل_سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد".
و آنگاه آمادگی برای این رویارویی عظیم را چنین توصیف کرد "آنها که تصور می‌کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان با #سرمایه_داری و #رفاه_طلبی منافات ندارد با #الفبای_مبارزه بیگانه‌اند."

امروز که 30سال از آن واقعه گذشت حزب الله همچنان #هستی_به_دست در خط مقدم ها مبارزه می کند، همچنان جوانان باخلاص با رفاه طلبی ها مقابله میکنند و مزد تلاششان را هم با عنوان #شهید_مدافع_حرم گرفته اند. اگر آن روز به دلاورانی که برای آزادسازی خرمشهر می‌جنگیدند خشونت طلب میگفتند ، امروز هم به بسیجیانی که به فرمان امامشان آماده ی #خرمشهرهای_پیش رو می‌شوند لقب افراطی و تندرو می دهند.

خدای خمینی شاهد است که بسیج ایستاد و مبارزه کرد و خواهد ایستاد و مبارزه خواهد کرد.
بسیج امروز مجاهدت #جنگی_که_بود را با صبر و بصیرت به جنگی که هست منتقل کرد، #جوانِ_مومنِ_انقلابی تربیت کرد، مقتدرِ مظلوم تربیت کرد و در یک کلام #شهید تربیت کرد.
در #جنگی_که_هست، هدف انجام تکلیف است و بسیج این را باور دارد که در این #پیچ_تاریخی پیروزی از ان کسانی‌است که با #صبر_و_تقوا در میدان خواهند ماند و تا نابودی کامل کفر مبارزه خواهند کرد.

" اَلَّذینَ قالَ لَهُمُ النّاسُ اِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَكُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم ایمنًا وقالوا حَسبُنَا اللهُ ونِعمَ الوَكیل"

↵کاری از دوست عزیزم آقا احسان حسنی

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 208

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "افسرجوان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما