اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 9986

پیوند ها

درسهای مبارزه(1): #لاجوردی های انقلاب کجایند


درسهای مبارزه(1): #لاجوردی های انقلاب کجایند

#لاجوردی های انقلاب کجایند


♦بی شک او یکی از #مدیران_جهادی_دهه_۶۰ بود.
مردی ساده زیست و پرکار که دشمن را خسته کرد. از دوران سخت مبارزات که با روحیه #پولادین خود دشمن را به زانو درآورد گرفته تا روزهای سخت سال ۶۰ که منافقین می‌خواستند با از بین بردن امنیت، نظام را ساقط کنند.

کسی که "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" بود.
در عین اعمال مجازات سخت برای منافقانی که دستشان به خون مردم آلوده شده بود، اما برای فریب خوردگان مانند یک پدر بود و با صبر و مهربانی خود، باعث بازگشت تعداد زیادی از آنها شد. تا جایی که آنها او را مثل پدر خود می‌دانستند و بسیار دوستش داشتند.

اما در داخل شده بود خار چشم عده ای ضد انقلاب. فشارها اثر کرد و سال۶۳ با ایجاد شایعه حمایت امام از برکناری‌اش، او را مجبور به استعفا از دادستانی کردند. استعفایی که برخلاف نظر موافقان آن که از دار و دسته منتظری بودند، مورد تایید و حتی اطلاع امام هم نبود.
و او بعد از جنگ با دشمن داخلی به جبهه رفت و شروع به جنگ با دشمن خارجی کرد.
در سال ۶۸ رئیس سازمان زندانها شد. او که با رنج زندانیان آشنا بود، شروع به ایجاد تغییرات بنیادین در زندانها کرد و ایجاد کارگاه های آموزشی، تولیدی و اشتغال زایی در زندانها و بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانی ها و ستاد دیه از مهمترین کارهای او در آن دوران است.
اثر کارهای او باز عده ای را به فشار برای برکناری او واداشت. در سال ۷۶ با وارد کردن فشار از سوی جریان دوم خرداد او را مجبور به استعفا کردند. همانهایی که او را خشونت طلب می‌دانستند.

و حالا وقتش بود...
لاجوردیِ دادستان محافظ نداشت، چه رسد به حالا که شده بود لاجوردیِ خیاط و با دوچرخه، به مغازه خیاطی خود می‌رفت.
ظهر روز یکم شهریور دو منافق که از عراق برای ترور او آمده بودند، او را در مغازه‌اش به رگبار بستند و او پس از عمری مجاهدت، آسمانی شد. هنوز بعد از بیست سال از شهادت او، مظلومیتش همچنان باقی است و کینه رفتارهای انقلابی او هنوز در دل دشمنان داخلی و خارجی انقلاب وجود دارد و تخریب او هنوز در جریان است و این نشان از عمق و اهمیت کار او دارد.

اما در شرایط فعلی کشور که حضرت آقا به مدیران فرمودند باید به ارزش های دهه‌ی ۶۰ برگردیم، ما باید مدیران جهادی آن دوران را به عنوان الگوی مدیر جهادی تراز انقلاب معرفی کنیم.
انقلاب اکنون در قوه قضائیه #لاجوردی هایی میخواهد که با قاطعیت جلوی فساد بایستند و مراعات هیچ کس را هم نکنند، تا آبروی نظام اسلامی حفظ شود و نائب امام زمان(عج) بار دیگر مجبور به عذرخواهی نشوند.

"درسهای مبارزه را باید از شهدا آموخت"

انتشار به مناسبت سالگرد شهادت مرد پولادین انقلاب اسلامی، شهید لاجوردی، 2 شهریور 97

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 101

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "افسرجوان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما